دانلود رایگان برنامه تلفن هوشمند ‌من

دانلود برنامه تلفن هوشمند ‌من

دانلود رایگان تلفن هوشمند ‌من

تلفن هوشمند ‌من

گوشی‌های هوشمند، کلمه‌ی هوشمند را همیشه به دنبال خود می‌کشند! ما با این برنامه قصد داریم مفهوم هوشمند عمل کردن در زمان‌های مختلف را به دستگاه اندرویدی شما بیشتر معرفی کنیم!
با برنامه تلفن هوشمند ‌من، دیگر نیازی نیست برای اجرای فرمان‌ها، دستگاه اندرویدی خود را لمس کنید! فرمان‌هایی از قبیل بی‌صدا کردن گوشی در هنگام دریافت تماس، روشن کردن بلندگو در حین مکالمه، ضبط صداهای اطراف، روشن کردن شبکه وای-فای و بسیاری کارهای دیگر...
* زمان‌هایی هستند که فراموش می‌کنید گوشی را بی‌صدا یا ویبره کنید یا در جلسه مهمی گوشی شما شروع به زنگ زدن می‌کند و می‌خواهید زنگ گوشی را در کوتاه‌ترین زمان قطع کنید و یا نیاز به ضبط صدای طرف مقابلتان بدون انجام حرکت مشکوکی دارید و بسیاری از زمان هایی که دور از ذهن هستند وناخودآگاه پیش خواهند آمد، این برنامه شما را نجات خواهد داد...!

مختصری از تنظیمات موجود:
اجرا در پنج حالت مختلف قرارگیری دستگاه.
تغییر بین حالت‌های بی‌صدا/لرزش/زنگ، ضبط صداهای اطراف، فعال/غیرفعال سازی بلندگو، روشن/خاموش کردن چراغ قوه، روشن/خاموش کردن وای-فای، روشن نگه داشتن صفحه نمایش و حذف برنامه در حال اجرا، نمایش لیست مخاطبین و...

این برنامه، زمانی که صفحه نمایش گوشی شما خاموش یا قفل باشد، به صورت هوشمند غیرفعال خواهد شد تا تکان های ناشی از قرارگیری گوشی در جیب، تداخلی با عملکرد برنامه نداشته باشد و علاوه بر آن مصرف باتری نیز کاهش می‌یابد.

** کافیست تنظیمات را انجام دهید و برنامه را فعال کنید تا در پس‌زمینه به اجرا بپردازد. دستگاه را در حالت مورد نظر قرار بدید. خیالتان راحت! با تنظیم درست برنامه، دستگاه شما می‌داند در هر زمان چه عملی باید انجام دهد!

مناسب برای محل کار، سر کلاس، در یک جلسه یا قرار ملاقات مهم، حتی در منزل و بسیاری از فضاهایی که روزانه در آنها حضور پیدا ‌می‌کنید.

در صورتی که عملکرد سنسورها باب میل شما نبودند، کافیست به تنظیمات پیشرفته برید و میزان حساسیت ها را تغییر بدهید.

تست شده برروی چندین سری از گوشی های سامسونگ، سونی، اچ تی سی و هواوی.
همچنین برای اجرا برروی سایر دستگاه‌ها مشکلی نخواهید داشت. (دستگاه شما می‌بایست دارای سنسور باشد، که اکثر دستگاه‌ها این قابلیت را دارا هستند.)

ویژگی‌های برتر:
- قابلیت برنامه ریزی برای پنج حالت مختلف (روبه‌پشت و بالعکس، روبه‌بالا و بالعکس، تکان دادن)
- قابلیت برنامه ریزی برای سه موقعیت زمانی متفاوت (در زمان بیکاری دستگاه، هنگام دریافت تماس و درحین مکالمه)
- قابلیت تنظیم پذیری میزان حساسیت هریک از سنسورها
- راهنمای کامل در داخل برنامه
- رابط کاربری گرافیگی سریع، ساده، زیبا و البته با تنظیمات حرفه‌ای
- مصرف بهینه باتری و اشغال مقدار فضای اندک حافظه موقت
- حجم پایین و قیمت مناسب برنامه در قبال کارایی بالا
- تنظیم برای اجرای برنامه با روشن شدن دستگاه
- فعال/غیرفعال کردن برنامه با یک کلیک
- پشتیبای از اندروید نسخه 1.5 به بالا

روش استفاده:
در داخل برنامه راهنمای کامل از تمامی قسمت‌ها موجود است. پس از دریافت و نصب، برنامه را اجرا کنید، تنظیمات را انجام دهید، برنامه را فعال کنید و با زدن دکمه بازگشت از برنامه بیرون برید. (برنامه را کامل نبندید.) آیکونی در نوار اعلانات، شما را از درحال اجرا بودن برنامه باخبر می‌سازد.





تلفن هوشمند ‌من (نسخه دمو) در کافه بازار برای اندروید

https://cafebazaar.ir/app/ir.s.v.fasdemo/?l=fa
Translate this page
برای دانلود این برنامه، کد زیر را اسکن کنید. برنامهٔ QR Code. راهنمای استفاده از QR Code. بستن. تلفن هوشمند ‌من (نسخه دمو). شهاب و.م. دریافت برنامه. رایگان. موضوع ... ما با این برنامه قصد داریم مفهوم هوشمند عمل کردن در زمان‌های مختلف را به دستگاه اندرویدی شما ... با برنامه تلفن هوشمند ‌من، دیگر نیازی نیست برای اجرای فرمان‌ها، دستگاه ...

اندروید آس - دانلود برنامه پولی "تلفن هوشمند من" بصورت رایگان

androidus.mihanblog.com/post/4
Translate this page
Sep 24, 2014 - تلفن هوشمند من. با این برنامه میتوانید مشخصات گوشی خود را دانسته وگوشی خود را تنظیم کنید. برای دانلود به ادامه مطلب بروید. دانلود. حجم 323 ...

دانلود رایگان برنامه گوشی هوشمند و سنسورهای پیشرفته اندروید

symbians60.ir/.../%20دانلود%20رایگان%20گوشی%20...
Translate this page
دانلود رایگان برنامه های پیشرفته بازار . دانلود رایگان نرم افزارهای پولی . دانلود رایگان گوشی هوشمند من . دانلود رایگان گوشی هوشمند و سنسورهای پیشرفته. ○○پاسخ ...

دانلود رایگان برنامه تلفن هوشمند من - برنامه های پولی بازار

www.baazzar.tk/html/16
Translate this page
Jan 8, 2015 - با این برنامه گوشی خود را به صورت هوشمند اداره کنید دانلود در ادامه مطلبشما با کلیک بر روی عبارت دانلود برنامه زیر را میتوانید دانلود کنید…,دانلود ...

دانلود رایگان برنامه تلفن هوشمند - صفحه اصلی

free-bazar.rozblog.com/39 - Translate this page
شما اینجا هستید : دانلود رایگان برنامه تلفن هوشمند. Image. قیمت. خرید پستی. تمامی بازی ها و برنامه های بازار به صورت رایگان قابل دانلود می باشد. دانلود رایگان برنامه ...

دانلود رایگان برنامه تلفن هوشمند - صفحه اصلی

free-bazar.rozblog.com/post/39 - Translate this page
دانلود,دانلود رایگان برنامه تلفن هوشمند. ... دانلود رایگان برنامه امضای من. 272 بازدید · دانلود رایگان برنامه پولی با من بحرف. 256 بازدید · برنامه پولی اینستاگرام-آپلود ...

نرم افزاری برای تبدیل گوشی هوشمند به کنترل تلویزیون + ...

www.yjc.ir/.../نرم-افزاری-برای-تبدیل-گوشی-هوشمند...
Translate this page
Feb 26, 2014 - شما با دانلود این نرم افزار می توانید با استفاده از گوشی همراه خود تلویزیون را کنترل کنید. ... پیدا کردن تلفن همراه به مراتب آسان تر از کنترل است، حالا اگر تلفن شما کنترل ..... حالا من این برنامه دانلود کردم پس چرا کار نمیده.

آیا نرم افزار رایگان تلفن جاسوسی تلفن همراه برای ردیابی هر ...

blogs.hellospy.com/.../free-mobile-spy-phone-softwar...
Translate this page
آیا نرم افزار رایگان تلفن جاسوسی تلفن همراه برای ردیابی هر گوشی های هوشمند وجود دارد. ... پس, این یک فاجعه است اگر تلفن همراه من است از دست رفته یا آسیب دیده ... را به استفاده HelloSpy به نمودار محل تلفن شما نظارت و موبایل دانلود نرم افزار جاسوسی

دانلود برنامه پولی تلفن هوشمند ‌من به رایگان

cafe-bazaar.lxb.ir/.../تلفن%20هوشمند%20من/تلفن%...
Translate this page
دانلود برنامه پولی تلفن هوشمند ‌من به رایگان - cafebazaar.

دانلود رایگان برنامه تلفن هوشمند - پولی های کافه بازار

www.free-bazar.r98.ir/39 - Translate this page
دانلود,دانلود رایگان برنامه تلفن هوشمند. ... خرید پستی. تمامی بازی ها و برنامه های بازار به صورت رایگان قابل دانلود می باشد ... دانلود رایگان برنامه پولی با من بح

دانلود SimSimi - نرم افزار موبایل ربات هوشمند سخنگو

p30download.com › ... › نرم افزارنرم افزارهای جالب
Translate this page
Rating: 4.5 - ‎46,006 votes
دانلود SimSimi - نرم افزار موبایل ربات هوشمند سخنگو ... افزار گیتار واقعی · دانلود My Talking Tom - نرم افزار گربه سخنگوی من + سکه بینهایت best .... آموزش برنامه نویسی آموزش رایگان طراحی سایت و ساخت نرم افزار های تجاری، هک و امنیت شبکه | هزاران ...

ADM؛ یک دانلود منیجر بی نظیر برای اندرویدی ها - دیجیاتو

digiato.com/.../adm؛-یک-دانلود-منیجر-بی-نظیر-برا...
Translate this page
Oct 5, 2014 - ... تصور میکنیم تلفن های هوشمند در امر دانلود کارایی کامپیوترها را ندارند. اما حقیقت چیز دیگری است. موبایل های هوشمند و تبلت های امروز در کنار توسعه سخت افزاری، از لحاظ ... اگر از طرفداران اینترنت رایگان شبانه هستید، با تنظیم زمان شروع .... این بشر فوق العادس من با این برنامه زندگی کردم کلی فیلم دانلود کردم.

دانلود Advanced Mobile Care 4.0.1 - نرم افزار امنیتی قدرتمند ...

www.farsroid.com › ... › امنیتی و آنتی ویروس
Translate this page
Rating: 2.4 - ‎250 votes
Advanced Mobile Care نرم افزاری قدرتمند و رایگان برای افزایش امنیت اسمارت فون ... صفحه نخست نرم افزار اندروید امنیتی و آنتی ویروس دانلود Advanced Mobile Care .... برای اندروید 2.6/5; دانلود GPS Phone Tracker Pro 10.0.0 – برنامه ردیابی آندروید ! ... سلام وقت بخیر ببخشین من تو گوشیم چنتا نرم افزار امنیت موبایل دارم اما ...

دانلود رایگان نرم افزار فتوشاپ آندروید

www.androidha.com/.../دانلود-رایگان-نرم-افزار-فتو...
Translate this page
نرم افزار Adobe Photoshop Express بهترین ، کامل ترین و جامع ترین نرم افزار ... و اکنون این برنامه قدرتمند با قدم گذاشتن در دنیای تلفن های هوشمند اندروید آماده است ...

دانلود Cooler Master 3.2.00 برنامه خنک کننده گوشی اندروید

getandroid.ir/download/apps/.../3143-Cooler-Master.h...
Translate this page
دانلود Cooler Master – Cooling Android 3.2.00 نرم افزار خنک کننده دستگاه اندروید. – بدون هزینه ... هزینه ثابت 120 ریال برای هر پیامک در پنل رایگان و 115 ریال در پنل ویژه! ... نظارت و ثبت دمای تلفن همراه به صورت لحظه ای، و نمایش منحنی تغییرات دما

گوشی من کجاست - ایران اپس

iranapps.ir › برنامه هاابزارها
Translate this page
Find My Lost Phone! ... دانلود برنامه اندروید گوشی من کجاست ... شما و یا افراد مورد نظرتان از نوع هوشمند نباشد، تنها سه موقعیت یابی رایگان برای شما ارائه خواهد شد.

سوالات متداول - ایران اپس

iranapps.ir/pages/faq
Translate this page
پرداخت هزینه اپلیکیشن های غیر رایگان در ایران اپس از چه روش هایی می باشد؟ ... آیا من می توانم از طریق تلفن هوشمند دیگری به برنامه هایی که خریداری نموده ام دسترسی ...

آموزش نصب وایبر در کامپیوتر بدون نیاز به تلفن هوشمند

gaban.ir/نصب-وایبر-در-کامپیوتر/
Translate this page
Nov 10, 2014 - بعد از دانلود و نصب نرم افزار دلخواه با اکانت جیمیل خود وارد سیستم شده و از قسمت جستجو Viber را جستجو ... بعد از نصب شدن وایبر به مجازی ساز رفته و اپ وایبر را اجرا نمایید ( من از Bluestacks ) استفاده کرده ام : ... اکنون به وایبر بدون نیاز به تلفن هوشمند خوش آمدید: ...... استفاده از مطالب گابان کاملا رایگان میباشد، اما.

همراه اول - نرم افزار همراه

mci.ir/m...
Translate this page
Mobile Telecommunication Company of Iran
اپلیکیشن اندرویدی جهت دسترسی آسان و رایگان مشترکین به کلیه سرویس ها و خدمات همراه اول بدون نیاز به حفظ سرشماره های مختلف می باشد. ... ورود همکاران; |; همراه من ... سیم کارت کودک و نوجوان دُرسا · گوشی هوشمند Ascend P۶ ... شما با نصب این نرم افزار به روی گوشی تلفن خود می توانید به آسان ترین شکل ممکن و تنها ... دانلود نرم افزار همراه ...

10 سایت برتر برای دانلود برنامه رایگان اندروید - گویا آی تی

www.gooyait.com › اخبار
Translate this page
وقتی صحبت از بهترین سایت های دانلود رایگان برنامه های اندروید است نمیتوان سایت ... تلفن هوشمند Vowney با صفحه نمایش QHD و ۳ گیگابایت رم و قیمتی بسیار مناسب ... به نظر من توی سایت های فارسی “فارسروید” قوی تر و بهتر از همه عمل میک

ایرانسل من

irancell.ir/portal/home/?27184/...من
Translate this page
MTN Irancell
... شگفت انگیز · کد شگفتی‌های ایرانسل · جزیره؛ سامانه هوشمند تخفیف · کانون هواداران فوتبال · ساعت خوش مکالمه · فهرست طلایی تخفیف ... تلفن همراه > خدمات و محصولات > برنامه‌های کاربردی > ایرانسل من ... در نسخه جدید برنامه «ایرانسل من» با استفاده از طراحی جدید و پویا، امکان دسترسی ... دانلود و استفاده از این برنامه رایگان می باشد.

LG TV Remote 2013؛ کنترل تلویزیون با تلفن همراه هوشمند شما

lgblog.ir/.../lg-tv-remote-2013؛-کنترل-تلویزیون-با...
Translate this page
Jun 11, 2013 - یک سؤال: زود، تند، سریع تمام کارهایی که می‌توانید با یک تلفن همراه هوشمند انجام ... وقتی برنامۀ LG TV Remote 2013 را دانلود کردید باید برنامه را با تلویزیون هوشمند ال‌جی .... یعنی بدون مودم اضافی من میتونم از این برنامه استفاده کنم؟

دانلود Smart AppLock Pro 2 3.17.1 قفل گذار هوشمند برنامه های ...

www.apktops.ir › نرم افزار های اندرویدامنیت
Translate this page
Nov 3, 2015 - با استفاده برنامه Smart AppLock می توانید بر روی اپلکیشن های مختلفی گوشی خود ... به صدها کتاب رایگان، روزنامه و مجله دسترسی خواهید داشت.

دانلود کیبورد هوشمند SwiftKey Keyboard v6.0.0.149 اندروید ...

androidkade.com/47625/swiftkey-keyboard.html
Translate this page
Nov 5, 2015 - کیبورد SwiftKey Keyboard یک کیبورد هوشمند برای اندروید می باشد که با حدس سریع کلمات در تایپ سریع تر به ... نسخه جدید بسته طلایی برنامه ها و بازی های HD اندرویدکده آماده شد. ... من خودم کیبوردهای زیادی رو امتحان کردم که بهترینشون همین swiftkey بوده. .... به صدها کتاب رایگان، روزنامه و مجله دسترسی خواهید داشت.

نرم افزار مدیریت هوشمند موبایل Moborobo 2.1.6.107 - دانلود ها

www.downloadha.com/.../نرم-افزار-مدیریت-هوشمند-م...
Translate this page
از Moborobo می توان به یک نرم افزار ساده و قدرتمند مدیریت گوشی های هوشمند ( iOS و ... سلام من نرم افزار شما زرو نصب کردم ولی موقع نصب رمز ورود میخواد لطف کنید ...

دانلود رایگان برنامه پولی ﺗﻤﺎﺱ ﺑﺎﻭﺭ ﻧﮑﺮﺩﻧﯽ! ( ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ ) - موبایل ...

godsamir.loxblog.com/post/39
Translate this page
دانلود رایگان برنامه پولی ﺗﻤﺎﺱ ﺑﺎﻭﺭ ﻧﮑﺮﺩﻧﯽ! ( ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ ) قیمت در بازار 999 تومن ﻧﺴﺨﻪ : 1.5 ﺣﺠﻢ : 2.4 ﻣﮕﺎﺑﺎﯾﺖ. 7 ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﮐﺎﺭﺑﺮﺩﯼ ﺗﻤﺎﺱ (ﺣﺮﻓﻪ ﺍﯼ ) ﺩﺭ ﯾﮏ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ! ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺭﺍﺿﯽ ﻫﺴﺘﻦ 5 ﺳﺘﺎﺭﻩ ...

دانلود برنامه پیام رسان ایرانی بیسفون BisPhone v1.7.4 ( جدید )

www.javanmobile.com/25331/bisphone-android/
Translate this page
[افزودن به لیستک من] ... بستر اینترنت و استفاده وسیع از تلفن های همراه هوشمند، اپلیکیشن های متنوعی در این ... در ادامه قصد معرفی نرم افزار پیام رسان و تماس رایگان BisPhone را برای شما ... یسفون یک برنامه ارتباطی برای گوشی‌های هوشمند شماست!

Bazaar 6.5.4 دانلود نرم افزار موبایل بازار | اندروید گذر

androidgozar.com › نرم افزار اندرویدابزارها
Translate this page
Rating: 4.6 - ‎Review by AndroidGozar
برچسب ها: آخرین نسخه بازار برای آندروید برنامه بازار برنامه بازار آندروید دانلود آندروید مارکت دانلود ... iLauncher 3.7.0.1 Ad Free دانلود لانچر شبیه ساز سیستم های عامل دیگر ... من یه سوال دارم نرم افزار بازار گوشی رو ویروسی میکنه یا نه خواهشا ایمیل بزنید با تشکر .... Toggles SmartWatch 2.8.6 تغییر تنظیمات موبایل از ساعت هوشمند ...

ویسگون - دانلود رایگان برنامه پولی تماس پیشرفته + محل ...

wisgoon.com/pin/5175286/
Translate this page
+أعلام نام تماس گیرنده + آمارگیری هوشمند قیمت در بازار 1500 دانلود برای شما رایگان ... عکس و تصویر دانلود رایگان برنامه پولی تماس پیشرفته + محل تماس. ... سسلام دوستان این برنامه در کافه بازار1000تومن هستش ولی من هزینه ی اون رو پرداخت کردم. ... شماره تلفن تماس شما را مسدود می کند و امکان شناسایی توسط صندوق ID تماس گیرنده و ...

دانلود نرم افزار قرآنی سروش ایمان 2 برای آندروید موبایل (آموزش ...

www.yasdl.com › موبایلنرم افزار آندروید
Translate this page
Aug 4, 2012 - سامانه ارسال رایگان SMS پیام رسان ... اختصاص شماره رایگان جهت ارسال ... شما هم اکنون می توانید نرم افزار هوشمند قرآنی سروش ایمان را از سایت یا